Företagsbesök hos Securitas AB

Onsdagen den 25 mars, kl. 18.00 - 19.30, Lindhagenplan 70

VARMT VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED OSS PÅ ETT FÖRETAGSBESÖK

Svenskt företagande är Sveriges jobbmotor – fyra av fem jobb skapas i småföretag. Moderaterna arbetar alltid för att företagande och entreprenörskap ska ha goda villkor. Företagandet är en viktig grund för vår välfärd och Moderaterna vill vara bäst på att lägga en grund för växande företag bland annat genom regelförenklingar så att det blir lättare att starta och driva företag.

Multinationella företag är ofta i debattens fokus. I den internationella samhällsdebatten pågår en livlig diskussion om multinationella företags roll och inflytande i politik och ekonomi, både lokalt och globalt. Securitas AB är en multinationell koncern baserad i Stockholm med inriktning mot säkerhetstjänster, larmövervakning, konsulttjänster och säkerhetsutredningar. Koncernen har verksamhet på Kungsholmen och den 25 mars bjuder Kungsholmsmoderaterna in till ett studiebesök för att få en inblick i deras arbete.

Under kvällen bjuder Securitas AB på kaffe och smörgås.

Program för kvällen:
18.00 samling i entrén
18.10 presentation av företaget samt deras utmaningar och framtidsspaningar
18.50 hunduppvisning av Securitas AB:s hundekipage som används för bevakning och EDD (Explosive Detection Dogs)
19.15 kvällen avslutas

Visa gärna ditt intresse här på Facebook men för att få en plats måste du anmäla dig och ditt sällskap på kungsholmen@moderaterna.se

Din anmälan behöver vi ha senast den 20 mars.

Ta gärna med en vän!
Varmt välkommen till en intressant kväll!